28 Ekim 2013 Pazartesi

ŞİKAYET SİTELERİ

   Arkadaşlar bugün sizlere şikayet sitelerinin ne kadar etkili olduğunu anlatacağım.

   Evet arkadaşlar sizlerde satın aldığınız ürün veya hizmetten memnun kalmamış olabilirsiniz.Bu durumda yetkili kişilerle konuştuğunuzda sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını veya bunun için yapabilecekleri bir şeyin olmadığı yanıtını alabilirsiniz.İşte bu gibi durumlarda yetkili kişilerle tartışabilir veya yapacak başka bir şey olmadığını düşünebilirsiniz.Tüketici Hakları Derneğine başvurmak çözüm olabilir fakat bazı insanlar bunu ağır bir külfet olarak değerlendirebilir.Bu durumda ne yapabilirsiniz ? Yapacağınız çok basit internette mevcut olan bir çok şikayet sitesi yardımınıza koşuyor.Koskoca şirketlerin şikayet sitelerinde ne işi var bunları kâle bile almazlar demeyin.Çünkü sizin bu yazdığınız şikayet onu okuyan kişileri kötü yönde etkileyebilir ve o kurumu zarara uğratabilir.Memnun olmadığınız durumu veya şikayetinizi bu gibi sitelerde paylaşın ve onların size ulaşmasını bekleyin.

   Bu benim yaşadığım bir tecrübedir.Daha önce çalıştığım beş yıldızlı bir otelde bir misafirin(müşteri) şikayet sitesinde yazdığı bir şikayet çok etkili olmuştu.Ertesi gün genel müdür ve bütün departman müdürleri müşteri ile bir araya gelmiş sorunu çözmüşlerdi.O kişi normal bir misafir olarak geldiği otelde VIP hizmet görmüştü.

  Umarım işinize yarar bilgidir ve umarım bir gün işinize yarar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder